هنر ما را به گونه اي رويايي از درد هستي رها مي سازد.
قوانین و مقررات

قوانین و مقررات

کلیه محصولات و فایل های منتشر شده توسط سایت [کار تست] توسط نویسندگان و کارشناسان این گروه جمع آوری ، تدوین و برای دانلود و فروش قرار داده شده است. هرگونه بازنشر کاغذی و الکترونیکی با توجه به قوانین جرایم رایانه ای و قوانین حقوق گردآورندگان تخلف و بدون اخطار قبلی منجر به شکایت از فرد خاطی خواهد شد.

  • قوانین که خریدار و استفاده کننده با خرید از سایت می پذیرد شامل :
  • ۱ – خریدار فایل خریداری شده را فقط برای استفاده شخص حقیقی خود خریداری میکند و حق اجازه انتشار ، فروش ، بازنشر ، در اختیار گذاشتن دوستان و … را ندارد و در صورت مشاهده باید  ده برابر هزینه استفاده شده یا دانلود شده غیر مجاز ( به تعداد دفعات ) را به عنوان جریمه پرداخت کند.
  • ۲ – کاربر یا خریدار لزماً باید دارای مرورگر بروز باشد ( سیستم یا موبایل) و از این بابت اطمینان داشته باشد.
  • ۳ – کاربر یا خریدار تا یک هفته برای برای رفع مشکلات احتمالی باید از طریق روش های ارتباطی و ایمیل ثبت شده سایت اقدام کند.
  • ۴ – کاربر یا خریدار موظف است توضیحات هر بسته را بصورت کامل مطالعه کند و صرفا بر ارساس سرچ در موتورهای جستوجو و یا هر مورد دیگر اقدام به خرید نکنه و پرداخت کاربر یا خریدار به منزله خواندن و آگاهی کامل از محتویات دقیق بسته که در توضیحات ذکر شده است و حق اعتراض به این عنوان که من توضیحات را نخواندم را ندارد چون توضیحات محتویات برای خریدار قرار داده شده که از محتویات باخبر شود و با آگهی کامل از محتویات خرید را انجام دهد .
  • ۵ – این قوانین به مقتضای زمان ممکن است تغییر یا اضافه شود و کاربر با پرداخت ، شرایط و قوانین فوق را پذیرفته است.

+ در قبال وظایف خریدار ، کارتست متعهد میشود مطابق با توضیحات هر بسته و مجتویات مندرج بر اساس تعداد و دروس شرح داده شده نمونه سوالات و بسته های آموزشی را در اختیار خریداری قرار دهد و در صورت بروز مشکل نیز از طریق راه های ارتباطی شرایط رفع مشکل و ارسال فایل از طریق ایمیل را فراهم کند.

کلیه محصولات و فایل های منتشر شده توسط سایت طلافایل توسط نویسندگان و کارشناسان این گروه جمع آموری ، تدوین و برای دانلود و فروش قرار داده شده است. هرگونه بازنشر کاغذی و الکترونیکی با توجه به قوانین جرایم رایانه ای و قوانین حقوق گردآورندگان تخلف و بدون اخطار قبلی منجر به شکایت از فرد خاطی خواهد شد.

 

موفق و پیروز باشید / کار تست

WwW.Kartest.ir

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود