انسان همان می شود که اغلب به آن فکر می کند. (کوروش کبیر)
آموزش تصویری خرید از کار تست

آموزش تصویری خرید از کار تست

+ با سلام خدمت شما کاربر گرامی

  • در ابتدا باید عرض کنیم که عملیات خرید کاملاً اتوماتیک و مکانیزه بوده و بلافاصله بعد از پرداخت قیمت هر محصول ، بلافاصله و فوراً لینک دانلود و فایل در اختیار کاربر و خریدار قرار میگیرد و با در نظر گرفتن اینکه درصد خطا سیستم نزدیک به صفر می باشد ولی با این تفسیر نیز پشتیبانی کارتست بصورت ۲۴ ساعته پاسخگو و راهنمای مشکلات احتمالی و سوالات شما عزیزان می باشد.

— در زیر راهنمایی تصویری مراحل خرید برای شما کاربران عزیزی که برای اولین بار است بصورت اینترنتی خرید کالای دیجیتال ( فایل ) انجام میدهید آورده شده است.لازم به ذکر است تمامی مراحل زیر کمتر از یک دقیقه طول زمان میبرد و شما برای پرداخت به شبکه شاپرک ( یکی از بانک های ملت یا سامان ) متصل خواهید شد.

۱ – در انتهای توضیح هر محصول و نمونه سوال کادری به شکل زیر بوده که قیمت محصول در پایین آن درج شده و دو کادر برای گرفتن مشخصات شما شامل ایمیل و شماره همراه بوده که شماره همراه به دلیل سهولت و راحتی امور پشتیبانی از خریدار گرفته می شود و به هیچ وجه جهت امور تبلیغاتی استفاده نخواهد شد.در ضمن ایمیل اختیاری بوده و اگر کاربر ایمیل را وارد نمایید بعد از خرید یک نسخه از لینک به ایمیل کاربر نیز ارسال خواهد شد.در کادر های مشخص شده ایمیل و شماره تماس خود را وارد کنید و بر روی دکمه [خرید و دانلود این مجموعه] کلیک کنید.

آموزش تصویری خرید از کار تست


۲ – بعد از وارد کردن مشخصات به صفحه پرداخت بانک ( بانک ملت یا سامان )  منتقل می شوید. در صفحه پرداخت بانک طبق تصویر مشخصات کارت خود را وارد نموده و سپس بر روی پرداخت کلیک کنید.( در زیر صفحه پرداخت بانک ملت برای مثال آورده شده است ).اگر در اتصال به درگاه پرداخت مشکل داشتید و صفحه پرداخت متصل نشدید به صفحه رفع مشکل اتصال به درگاه پرداخت رجوع نمایید.

آموزش تصویری خرید از کار تست

  1. شماره کارت ۱۶ رقمی را وارد نمایید.
  2. رمز دوم (یا رمز اینترنتی) را وارد نمایید.
  3. روی کارت یک عدد شناسایی وجود دارد که به اصطلاح به آن cvv2 گفته می شود، آن را وارد نمایید.
  4. تاریخ انقضای کارت را وارد نمایید. (بعنوان مثال ۰۷ / ۹۵)
  5. حروف تصویر را وارد نمایید.
  6. مجدداً شناسه بانک ملت را وارد نمایید.
  7. گزینه “پرداخت” را انتخاب نمایید.

۳ بعد از وارد کردن مشخصات صفحه تکیمیل خرید برای شما ظاهر میشود.فقط ۱۵ ثانیه فرصت دارید تا بر روی تکمیل خرید کلیک کنید.

آموزش تصویری خرید از کار تست


۴ – اگر از مرورگر فایرفاکس استفاده کنید بعد از کلیک بر روی تکمیل خرید پنجره یا کادری به شکل زیر برای شما نشان داده میشود .اگر این پیغام برای شما باز شده حتماً بر روی Continue کلیک کنید تا لینک دانلود برای شما نمایش داده شود.

آموزش تصویری خرید از کار تست


۵ – بعد از پرداخت موفق صفحه لینک دانلود به شما نشان داده شده و اگر ایمیل را نیز وارد کرده باشید یک نسخه به ایمیل شما نیز ارسال گردیده است.احتمال دارد ایمیل ارسالی به بخش اسپم ( Spam ) یا هرزنامه ایمیل شما ارسال شده باشد.

آموزش تصویری خرید از کار تست


+ اگر در مراحل دانلود و خرید با مشکلی مواجه شده اید و یا به راهنمایی بیشتری نیاز دارید با پشتیبانی مشتریان تماس بگیرید.

اشتراک گذاری
ایمیل شما آشکار نمی شود